Відповідно до річного плану управління 5 травня 2011 року відбулось засідання районної колегії за темою «Управління якістю математичної та філологічної освіти в навчальних закладах району» з метою проаналізувати стан управління та результативність навчальних досягнень дітей з означених предметів. На підставі аналізу було визначено шляхи удосконалення управління освітнім процесом .


/Files/images/11_.jpeg У доповіді директора методичного центру І.В.Настенко глибоко проаналізовано за допомогою методів інтервального оцінювання та квадрант-аналізу рівень успішності школярів, система підвищення кваліфікації вчителів, позаурочна робота, рівень вербально-логічного розвитку дітей дошкільного віку. У ході обговорення було відмічено, що в навчальних закладах склалась певна система формування в дітях та підлітках знань, умінь, навичок за даними предметами, відповідних державним стандартам. Рівень навчальних досягнень учнів знаходиться в інтервалі 7,5 – 10,1 (вище середнього по місту). Учасники колегії відзначили, що є чимало резервів для підвищення рівня успішності та викладання математики та філологічних дисциплін.



З урахуванням результатів обговорення було прийнято рішення, в якому визначені шляхи удосконалення управління якістю математичної та філологічної освіти, а саме: щорічно проводити моніторинг ефективності роботи шкільних методичних об’єднань, провести організаційно-мотиваційні заходи щодо підвищення рівня освітнього процесу; провести дослідження ефективності використання вчителями діагностичних методик та результативних методів навчання; провести методичні семінари для керівників районних методичних об’єднань даних предметів. Матеріали колегії буде ураховано при плануванні роботи на наступний навчальний рік.

Кiлькiсть переглядiв: 625