РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

Презентація "Формування творчої компетентності учнів на уроках української літератури"

Презентація "Твір-роздум" Логвиненко Л.Г., учителя української мови та літератури ХСШ № 166 “Вертикаль”

Заняття з української мови для вчителів нефілологічних спеціальностей "КУЛЬТУРА МОВИ ВЧИТЕЛЯ" за темою "ВЖИВАННЯ ІМЕННИКІВ З ПРИЙМЕННИКАМИ ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ" Шмулик Світлани Олексіївни, вчителя вищої категорії Харківського приватного академічного художнього ліцею Харківської області

Майстер-клас Бабічевої Світлани Миколаївни "Дистанційне навчання на уроках української літератури"

Робота Григорія Клочека "Королева мистецтв - на задвірках освіти"

Стаття Тетяни Симоненкової "Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів"

Презентація "Прийменник. Особливості вживання"

Презентація "Леонід Глібов"

Презентація з теми «Правопис складних слів»

Програма з української мови

Програма з української літератури

Актуальні питання викладання української мови та літератури

Шевченкiана Гната Хоткевича

Узагальнення й систематизація вивченого про прикметник

Дієслово як частина мови. Узагальнення й систематизація вивченого

Есе як ефективний вид навчальної роботи

Казкотерапія і боротьба з конформізмом

Як навчати мови в інформаційному суспільстві

Мозковий штурм як технологія колективної креативної творчості

Есе як вид роботи з розвитку писемного мовлення школярів

Робота над статтею як щеплення від упередженості

Матеріали семінару «Впровадження сучасних освітніх технологій як засіб розвитку і саморозвитку творчої особистості вчителя й учня в умовах компетентісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі»

План-конспект уроку учителя української мови та літератури ЗНЗ № 62 Ковриги Л.П. за темою "Федько як особистість"

Матеріали семінару "Формування мовної, соціокультурної компетенції учнів шляхом використання інноваційного підходу до організації навчально-виховного процесу на уроках української мови та літератури"

Кiлькiсть переглядiв: 0