Методична скарбничка

Майстер-клас Олійник В.О., вчителя української мови та літератури ХСШ №133 «Розвиток креативної компетентності на уроках української мови

Досвід роботи учителя ХГ № 172 Каменської І.В. «Технологія асоціативного мислення як засіб закріплення, систематизації й узагальнення знань на уроках української літератури»

Майстер-клас Логвиненко Л.Г., учителя ХСШ № 166 «Складні речення з різними видами зв’язку (9-й клас)»

Майстер-клас Костенко Тетяни Петрівни, учителя ХГ № 55 «Використання елементів українознавства при вивченні дієприслівникового звороту»

Майстер-клас Чопікян А.В., учителя ХСШ № 17 "Етапи підготовки учнів 9 класу до ЗНО"

Майстер-клас Ісаєвої С.М., учителя ХПЛ № 4 «Використання інноваційних методів та прийомів при аналізі поетичного твору» (на прикладі ліричного вірша Харківської поетеси Ірини Мироненко)

Майстер-клас Свидло О.М., ХЗОШ № 36 "Впровадження медіаосвіти на уроках української мови та літератури"

З досвіду роботи вчителя української мови та літератури в умовах дистанційного навчання Бурми Н.Г., ХГ № 1

Досвід дистанційної освіти вчителів української мови та літератури ХСШ № 133 “Ліцей мистецтв”

З досвіду дистанційного навчання (ХСШ № 16, Безпала М.С.)

Із досвіду дистанційної роботи Наталії Карук, учителя української мови та літератури ХСШ № 16

З досвіду роботи вчителя української мови та літератури в умовах дистанційного навчання Коноваленко Наталії Миколаївни,
ХЛ № 107

Із досвіду роботи Бабічевої Світлани Миколаївни, учителя української мови та літератури ХЗОШ № 110

Із досвіду роботи вчителя української літератури Зайцевої Олени Володимирівни, ХЛ № 107

Наробки педагогів

Майстер-клас учителя ХСШ № 16 Карук Н.А. за темою "Тестування як інструмент перевірки знань учнів під час дистанційного навчання"

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури. З досвіду роботи

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ УРОКУ З ІКТ-СУПРОВОДОМ

Презентація "Формування творчої компетентності учнів на уроках української літератури"

Презентація "Твір-роздум" Логвиненко Л.Г., учителя української мови та літератури ХСШ № 166 “Вертикаль”

Заняття з української мови для вчителів нефілологічних спеціальностей "КУЛЬТУРА МОВИ ВЧИТЕЛЯ" за темою "ВЖИВАННЯ ІМЕННИКІВ З ПРИЙМЕННИКАМИ ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ" Шмулик Світлани Олексіївни, вчителя вищої категорії Харківського приватного академічного художнього ліцею Харківської області

Майстер-клас Бабічевої Світлани Миколаївни "Дистанційне навчання на уроках української літератури"

Робота Григорія Клочека "Королева мистецтв - на задвірках освіти"

Стаття Тетяни Симоненкової "Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів"

Презентація "Прийменник. Особливості вживання"

Презентація "Леонід Глібов"

Презентація з теми «Правопис складних слів»

Програма з української мови

Програма з української літератури

Актуальні питання викладання української мови та літератури

Шевченкiана Гната Хоткевича

Узагальнення й систематизація вивченого про прикметник

Дієслово як частина мови. Узагальнення й систематизація вивченого

Есе як ефективний вид навчальної роботи

Казкотерапія і боротьба з конформізмом

Як навчати мови в інформаційному суспільстві

Мозковий штурм як технологія колективної креативної творчості

Есе як вид роботи з розвитку писемного мовлення школярів

Робота над статтею як щеплення від упередженості

Матеріали семінару «Впровадження сучасних освітніх технологій як засіб розвитку і саморозвитку творчої особистості вчителя й учня в умовах компетентісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховному процесі»

План-конспект уроку учителя української мови та літератури ЗНЗ № 62 Ковриги Л.П. за темою "Федько як особистість"

Матеріали семінару "Формування мовної, соціокультурної компетенції учнів шляхом використання інноваційного підходу до організації навчально-виховного процесу на уроках української мови та літератури"

Кiлькiсть переглядiв: 360