Онлайн-семінар «Про співпрацю закладів освіти з Харківським ІРЦ щодо встановлення рівнів підтримки особам з особливими освітніми потребами»

12 січня 2022 року керівники та члени команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами закладів загальної середньої освіти Київського району, в яких функціонують інклюзивні класи, взяли участь в онлайн-семінарі «Про співпрацю закладів освіти з Харківським ІРЦ щодо встановлення рівнів підтримки особам з особливими освітніми потребами».

Директор комунального закладу «Харківський інклюзивно-ресурсний центр Харківської міської ради» Вишнева Ірина Миколаївна ознайомила учасників семінару з нормативними документами, які регламентують порядок визначення рівнів підтримки в освітньому процесі учнів, які мають особливі освітні потреби, зазначила, що запровадження рівнів підтримки змінює підхід до формування інклюзивних класів та фінансування освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами, надала рекомендації щодо спільної діяльності інклюзивно-ресурсного центру та команд психолого-педагогічного супроводу з питання встановлення рівнів підтримки учнів з особливими освітніми потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 106