Звернення громадян

Графік особистого прийому громадян
Організація роботи із зверненнями громадян
Нормативно-правова база
Електронні звернення громадян
Зразок звернення
Про стан роботи Управління освіти зі зверненнями громадян у 2021 році
Про стан роботи Управління освіти зі зверненнями громадян у 2020 році

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на веб-сторінці Ви зможете знайти необхідну інформацію про вимоги законодавства щодо правильного оформлення звернень та організації роботи із зверненнями громадян в Управлінні освіти, порядку проведення особистих прийомів громадян посадовими особами згідно затверджених графіків, роз’яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, які порушують громадяни у зверненнях.

Для оперативного розгляду Ваших звернень, зокрема питань, вирішення яких належить до компетенції Управління освіти, на веб-сторінці розміщені графіки особистого прийому громадян начальника Управління освіти, головними спеціалістами та керівниками структурних підрозділів Управління освіти.

З метою забезпечення належної взаємодії Управління освіти з учасниками навчально-виховного процесу та підвищення якості надання освітніх послуг рекомендуємо перед особистим прийомом чи письмовим зверненням до органу влади вищого рівня попередньо звернутися до Управління освіти, виклавши суть порушеного питання.

Якщо Ви хочете отримати офіційну відповідь, необхідну інформацію або порушуєте питання особистого характеру, що потребує розгляду, Ваше звернення має бути оформлене у порядку, визначеному ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Тому радимо звертатися з офіційним письмовим зверненням за Вашим підписом та адресою проживання, відобразивши результати попереднього розгляду та долучивши (при необхідності) додаткові матеріали та копії документів, які необхідні для розгляду та прийняття рішення по суті. Таке звернення буде зареєстроване в Управлінні освіти. Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу чи надсилається поштою за адресою: 61002, м. Харків, вул. Чернишевська, 26.

Звертаємо Вашу увагу, що веб-сторінка є консультативною, інформація, яку Ви надішлете в електронному вигляді не є офіційним зверненням і може бути взята до відома.

У розділі «Нормативно-правова база» розміщені нормативно-правові акти з питань звернень громадян.

Кiлькiсть переглядiв: 1557