Для оперативного розгляду Ваших звернень, зокрема питань, вирішення яких належить до компетенції Управління освіти, на веб-сторінці розміщені графіки особистого прийому громадян начальника Управління освіти, головними спеціалістами та керівниками структурних підрозділів Управління освіти.
З метою забезпечення належної взаємодії Управління освіти з учасниками навчально-виховного процесу та підвищення якості надання освітніх послуг рекомендуємо перед особистим прийомом чи письмовим зверненням до органу влади вищого рівня попередньо звернутися до Управління освіти, виклавши суть порушеного питання.
Якщо Ви хочете отримати офіційну відповідь, необхідну інформацію або порушуєте питання особистого характеру, що потребує розгляду, Ваше звернення має бути оформлене у порядку, визначеному ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». Тому радимо звертатися з офіційним письмовим зверненням за Вашим підписом та адресою проживання, відобразивши результати попереднього розгляду та долучивши (при необхідності) додаткові матеріали та копії документів, які необхідні для розгляду та прийняття рішення по суті. Таке звернення буде зареєстроване в Управлінні освіти. Звернення подається громадянином особисто або через уповноважену на це особу чи надсилається поштою за адресою: 61002, м. Харків, вул. Чернишевська, 26.
Звертаємо Вашу увагу, що веб-сторінка є консультативною, інформація, яку Ви надішлете в електронному вигляді не є офіційним зверненням і може бути взята до відома.
У розділі «Нормативно-правова база» розміщені нормативно-правові акти з питань звернень громадян.